вторник, 3 июля 2012 г.

«Життя - це любов, любов і є саме життя» - співачка в жестовому виконанні, актриса і хореограф, Анжела Тютерева

«Життя - це любов, любов і є саме життя» - стверджує художній керівник, співачка в жестовому виконанні, актриса і хореограф, Анжела Тютерева.

Стати співачкою мріяла з дитинства. Мені казали «Анжела, забудь», але я все одно старалася, не відмовлялася від мрії. Я розуміла, що голосом співати не зможу, що це не реально, але все одно співала, хай не голосом, а жестами.
Вперше на сцену я вийшла в 9 років. Народилася в Харкові, там є товариство глухих, мій дідусь входить туди. Він не чує взагалі, от він і почав мене брати з собою. Я просто з дитинства така артистична, співаю, танцюю, і тоді батьки вирішили, що треба мені вже виступати.

Перший мій виступ, перша моя роль на великій сцені - це образ ангела. Я до цих пір пам'ятаю ці відчуття, ці мурашки по шкірі, як було страшно. Але, потім я зрозуміла, що без сцени не зможу.

Мрія всього мого життя - надихати людей, які потрапляють у погані ситуації, мені хочеться бути прикладом, щоб люди знали, що все, що не робиться - на краще. Що ми все можемо незважаючи ні на що!

Життя - це любов і головне в житті - це і є сама любов.

Справжнім дивом у моєму житті було - стояти на одній сцені з Тіною Кароль. Тому що у мене є свій світ - світ глухих, і деякі мені кажуть: «Ой, кому ти там потрібна, ніхто не зверне уваги, у кожного свої проблеми». Так, я це розумію і треба сприймати все, як є, але в глибині душі я вірила, що дива бувають.

Мій стимул - критика і розмови про те, що в мене нічого не вийде. Тоді я набираюся сили і хочу донести цим людям, що вони не праві, що вони помиляються. І, я ні в якому разі, не падаю духом. Цього робити не можна! Якщо ти в себе не віриш, то ніхто інший ніколи в тебе не повірить!

Духовного наставника у мене поки немає, напевно, я ще в процесі.

Різні люди зустрічаються на життєвому шляху, і тільки від нас залежить, які саме. Бувають періоди, коли мене принижують через мій слух, і я себе некомфортно почуваю, тоді мені здається, що всі люди погані - таких і зустрічаю в подальшому. А потім я переконую себе в тому, що всі добрі і це дійсно так. Просто так склалося в житті, що люди ведуть себе таким чином. Знову ж таки, все залежить від нас самих! Потім я прийшла до вас (до організаторів Fashion Chance), і я приємно здивована, що є такі добрі люди, які готові допомагати людям з особливими потребами. І для нас, тих, хто потребує допомоги і підтримки, дуже важливо! Спасибі, що ви є!

У мене немає фобій, не помічала за собою. Висоту люблю - адреналін, без води себе не уявляю.

Ідея мюзиклу народилася після того, як переглянула фільм «Стиляги». І вона прийшла до мене спонтанно, начебто наснилася. Я хотіла зробити щось гарне, просте і легке. За два дні, буквально, у мене вже був сценарій. Відгукнулося багато молоді, їм дуже подобається те, що я роблю. І, головне, вони розуміють, що це все для них. У мюзиклі грала молодь, яка погано чує. Культурний Центр УТОГ, дає нам, глухим людям, можливість проявити свої таланти! І, ми допомагаємо молоді робити те, що їм подобається. Звичайно і глядачам це подобається! Хочеться, як можна більше тих людей, які чують, щоб вони побачили наш світ, і оцінили як багато серед нас талановитих, чим я, перш за все, пишаюся!

Моє хобі - це йога і психологія, вони допомагають розслабитися. Це важливо для здоров'я, врівноважуєшся. Після напруженої роботи - це саме те.

Відпочиваю так, як душа просить. Буває, перед телевізором, хороший фільм подивлюся, то з друзями кудись піду, чи просто наодинці з собою побуду. Іноді творчим людям це потрібно. Впевнена, що творчі люди зрозуміють, про що я кажу. Тільки так народжуються нові ідеї, нові плани, і з’являється натхнення! Нам потрібно частенько бути наодинці з собою, і з світом. Інакше, нічого не вийде. Всі ми різні і в кожного різні потреби, ми індивідуальні по-своєму.

Мрію заспівати дуетом з Аллою Пугачовою, хочу, щоб вона побачила і оцінила мій талант!

Настрій піднімають хороші друзі, хороший фільм і хороші люди.

Я ласунка, взагалі солодка жінка (посміхається). Улюблена страва - млинці з м'ясом, готова їсти їх щодня і дуже люблю зелений чай.

Найкомфортніше почуваюся в зеленому кольорі, він розслабляє і ще подобатися персиковий. Мені для виступу на Новому каналі пошили зелену сукню, я приємно здивувалася. Просто так в житті нічого не буває!

Мрії здійснюються! Після виступу на телебаченні я це зрозуміла. Всі глухі (нас не так багато і ми всі один одного знаємо), після цього теж зрозуміли, що ми теж щось можемо, і що мрії реально здійснюються. І саме це для мене дуже важливо.

Перед виходом на сцену я завжди налаштовуюсь внутрішньо, ніби виходжу вперше. Молюсь, завжди молюся! Прошу в Бога підтримки. Я вірю, що Він в усьому допомагає мені та оберігає мене. Завжди віддаю всю себе глядачам, якщо буду виступати просто, для галочки, то у мене точно нічого не вийде, і людям не буде цікаво на мене дивитися. Тільки так я роблю свою улюблену роботу, по-іншому, просто не вмію.

Не знаю, звідки у мене стільки енергії, напевно, так дано мені Богом. Але я мушу її віддавати людям, не можу сидіти на місці, завжди в русі, нові ідеї, нові плани. Я цим живу!

Батьки допомогли тим, що не заважали. Вони надавали мені повну свободу і дозволяли робити те, чого бажала моя душа. Можливо, вони не схвалювали це, але знали, що якщо я оступлюсь - це будуть мої помилки. І я особисто повинна навчитися їх виправляти. Батьки дуже раді, що мої мрії здійснюються, кажуть, що це їх мрії теж. Тобто, подумки вони завжди зі мною.

Заради мрії я готова переїхати за кордон, якщо мені там запропонують роботу, реальну роботу, моєї мрії. Просто в Україну дуже складно чогось досягти, але я все одно стараюся і вірю, що мене і нас, глухих, почують. Навіть, щоб просто передати лист комусь із поважних людей в шоу-бізнесі, треба через декількох це зробити, і не завжди продуктивно, прикро дуже. Але я буду вірити, і буду стукати у всі двері!

Улюблений фільм «Москва сльозам не вірить» і «Коко Шанель» - вони мене надихають. А ще мене надихають сильні жінки, такі, як Алла Пугачова, Опра Уінфрі, Коко Шанель - це сильні духом особистості, таких ще треба пошукати.

Дуже подобається Анжеліна Джолі, вона справжня і щира. Десь, вона сказала: «Я хочу бути відвертою на публіці.  Не хочу, щоб у мене були секрети, не хочу бути обережною, висловлюючи свою думку. Я хочу бути щирою, відкрито висловлювати свою точку зору, і сподіваюся, мене правильно зрозуміють. Не хочу перестати бути вільною і ніколи не перестану». І я з нею повністю згодна, в першу чергу так і роблю.

Мій девіз - все, що не робиться - на краще, і немає нічого неможливого.


 Музика - до душі, все, що співаю, пропускаю через себе. Часто бувають життєві ситуації схожі. Люблю співати драйвові, підривні, звичайно, є пісні і сумні, але все має бути від душі.

Зараз шукаю продюсера, уже третій рік в пошуках і дуже б хотілося, щоб Костянтин Меладзе побачив, оцінив мою творчість, те, чим я займаюся, я просто живу цим. Але до нього дуже важко добратися (зітхає)!

Моє серце вже вільне. Іноді хочеться, щоб заради тебе робили якісь божевільні вчинки, ми, дівчата, пропускаємо все через душу. Для мене головне - щоб людина розуміла те, що я роблю, щоб підтримувала мене завжди і в усьому. Головні якості у чоловіках - це доброта і щирість.

Бажаю всім не боятися робити те, що вам подобається, вірити в себе і в Бога. А головне - розуміти, чого ви дійсно хочете. Все залежить від того наскільки сильно ви чогось бажаєте. Страхи - це нормально, але ви повинні через це проходити, йти до мети, до мрії. Тільки ви знаєте, як краще для вас, бо кожен індивідуальний по-своєму! Завжди слухайте своє серце, воно мудре і знає, як буде краще!


Спілкувалась Катерина Діліон

Комментариев нет:

Отправить комментарий